Pages

Thursday 6 October 2016

*सवानहे कर्बला​* #08
*بِسْــــــمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِىْمِ*
*اَلصَّــلٰوةُ وَالسَّلَامُ عَلَيْكَ يَا رَسُوْلَ اللّٰه ﷺ*

*_शहादत के वाक़ीआत_*
*_कूफा को हज़रते मुस्लिम की रवानगी​​_* #02
     हज़रते मुस्लिम बिन अक़ीलرضي الله تعالي عنه ने अहले इराक़ की गिरविदगी व अक़ीदत देख कर हज़रते इमाम हुसैनرضي الله تعالي عنه की जनाब में अरिज़ा लिखा जिस मे यहा के हालात की इत्तिला दी और इलतिमास की, की ज़रूरत है की हज़रत जल्द तशरीफ़ लाए ताकि बन्दगाने खुदा, नापाक के शर से महफूज़ रहे और दिने हक़ की ताईद हो, मुसलमान इमामे हक़ की बैअत से मुशर्रफ व फ़ैज़याब हो सके।
     अहले कूफा का ये जोश देख कर हज़रते नोमान बिन बशीर सहाबी ने जो उस ज़माने में हुकूमते शाम की जानिब से कूफा के गवर्नर थे। अहले कूफा को मुत्तलअ किया की ये बैअत यज़ीद की मर्ज़ी के खिलाफ है और वो इस पर बहुत भड़केगा लेकिन इतनी इत्तला दे कर ज़ाबिते की कार्रवाई पूरी कर के हज़रते नोमान बिन बशीर खामोश हो बेठे और इस मुआमले में किसी किस्म की दस्त अंदाज़ी न की।
      मुस्लिम बिन यज़ीद हज़्रमि और अम्मार बिन वलीद बिन उक़बा ने यज़ीद को इत्तला दी की हज़रते मुस्लिम बिन अक़ील तशरीफ़ लाए है और अहले कूफा में इन की महब्बत व अक़ीदत का जोश दम बदम बढ़ रहा है। हज़ारहा आदमी इन के हाथ पर इमाम हुसैन की बैअत कर चुके है और नोमान बिन बशीर ने अब तक कोई कार्रवाई उन के खिलाफ नही की न इनसीदादी तदाबिर अमल में लाए।
     यज़ीद ने ये इत्तला पते ही मोमान बिन बशीर को माज़ूल किया  और उबैदुल्लाह बिन यज़ीद को जो उसकी तरफ से बसरा का गवर्नर था उन का क़ाइम मक़ाम किया।

बाक़ी अगली पोस्ट में.. انشاء الله
*सवानहे कर्बला, 119*
___________________________________
📮Posted by:-
*​DEEN-E-NABI ﷺ*
💻JOIN WHATSAPP
📲+91 955 802 9197
📧facebook.com/deenenabi
📧Deen-e-nabi.blogspot.in

No comments:

Post a Comment